Sdílet
Nové garáže Rerychova

Bystrčník 20. 10. 2017 v 08.44

Možná už v příštím roce se rozběhne stavba dvou hromadných podzemních garáží u domů Rerychova 14,16 a Rerychova 6,8. Celkem by měly poskytnout prostor pro 80 vozidel. V oblasti, kde je jeden z největších deficitů parkovacích míst v Bystrci, by tak mohlo dojít k citelnému zlepšení.  Stavby by měly být realizovány dle stejného konceptu jako stavba ev.č. Bystrc 2284. Ceny novostaveb garáží tohoto typu se v současnosti  obecně pohybují mezi 500 – 700 tis. Kč.

Finalizace stavby garáží kolem roku 1996

17 komentářů k příspěvku „Nové garáže Rerychova”

  1. Jan Jeřábek říká:

    Jsou někde k dispozici nějaké další informace o těchto projektech?

  2. Jan Hlaváček říká:

    Nemělo by to být u domů Rerychova 10/12 namísto 6/8? Před domem 6/8 už garáže jsou právě pod ev. č. 2284

  3. Jan Hlaváček říká:

    Aha, asi ne, ono je to myšleno ZA příslušným barákem. Před 14/16 nic takového nevejde 🙂

  4. MK říká:

    Tak pokud se bere předek podle vstupních dveří a umístění čísla tak je to ZA 🙂

  5. Jakub říká:

    V Bystrckych novinách co jsme dostali do schránky se píše mimo další lokality v Horní Bystrci o záměru vybudovat parkoviště (asi 26 míst za 1,5mil.) jen vedle restaurace Radegast za posledními domy Rerychova 14/16.

  6. zoro říká:

    Jakub: Kdyby to bylo tak jednoduché, tak už tam to parkoviště dávno stojí, takže to berte raději jako teoretický záměr 😉

  7. Tomáš Ruprecht říká:

    Já tedy nevím – furt tu někdo mele (né na Bystrčníku, ale obecně ve veřejném prostoru) o sociálních bytech. V životě jsem neslyšel o pojmu SOCIÁLNÍ GARÁŽE (ani vševědoucí strýček GOOGLE tento pojem zcela ignoruje), ale co tu čtu, že garáž bude stát 500-700 Palackých, tak SORRY JAKO, ale já chci raději SOCIÁLNÍ GARÁŽ za 75 997 Kč – 100 000 Kč – prostě basic – aby na to auto nepršelo, aby tam bylo v zimě aspoň nad nulou a 230 V zásuvka by se asi taky hodila 🙂 Ke všem těmto sociálním garážím dát společnou „sprchu“, aby se dalo autíčko umýt 🙂

  8. KarelK říká:

    a pro moje prase prosím taky chlívek a hnojiště.
    A sprcha by taky bodla, protože je čistotné 😂

    Lidi, auta, prase … vše na roveň, že Tomáši!

  9. Tomáš Ruprecht říká:

    KarelK: WTF??? Nechápačka… Jakože Vám nestačí pro carex zděná bouda s 230 V zásuvkou? Vy byste chtěl pozlacený kliky? Nebo to myslíte naopak – že v garáži pro auto je 230 V zásuvka luxus?

    Vůbec nechápu, co jste tím příspěvkem chtěl vyjádřit – jste pro mne jeden velky OXYMORÓN! 🙂

  10. Tomáš Ruprecht říká:

    Karle: Já u pramene jsem a žízní hynu! Jo, a spletl jsem se, ta čárka má být na předcházejícím „o“, tj jest: OXYMÓRON 🙂

  11. Tomáš Ruprecht říká:

    Tak tady, KarleK – OXYMÓRONE BOY, celá verze, demíčko je přeci trapný, žejo! 🙂

    Já u pramene jsem a žízní hynu;
    horký jak oheň, zuby drkotám;
    dlím v cizotě, kde mám svou domovinu;
    ač blízko krbu, zimnici přec mám;
    nahý jako červ, oděn jak prelát sám;
    směji se v pláči, doufám v zoufání;
    mně lékem je, co jiné poraní;
    mně při zábavě oddech není přán;
    já sílu mám a žádný prospěch z ní;
    srdečně přijat, každým odmítán.

    🙂

  12. KarelK říká:

    Francois Villon – dobrý. A krásně zhudebněno CK Vocalem.

    A teď vysvětlení : to byla totiž reakce na pocit věšiny lidí, že když si koupí auto,
    stát potažmo obec jim MUSÍ zajistit flek, aby měli kde parkovat, silnice, aby všude dojeli …
    Ale když si koupím prase, tak to nikoho ani nenapadne.
    A jak se liší osobní auto od osobního prasete?
    To by byla pěkná filosofická diskuze?
    A co bych se při ní o sobě dozvěděl!

  13. Tomáš Ruprecht říká:

    Aha 🙂 No jo, agumentace prasetem je celkem vysokej level, obzvláště, když v současné době cca 50 % vepřového dovážíme z ciziny…

    Jak začít… takto: auto se bere jako věc, kterou v dnešní době má (skoro) každý, tj. stavějí se veřejná parkoviště, parkovací stání atp. Psa má řekněme 20-30 % lidí – opět: jsou výběhy pro psy, teď dokonce pytlíky a jiné vymoženosti…

    No a jelikož prase v bytě v Bystrcu má tak 5 lidí (né procent, ale absolutní hodnota), tak se pro prasata někonají žádné velkolepé veřejné investice…

    Takže si osobně myslím, že je to o rozsahu a procentuálním pokrytí – prase procentuálně nekryje ani jedno promile… no možná právě to jedno promile 🙂

  14. Tomáš Ruprecht říká:

    Ještě dovětek na Vaši otázku – jak se liší osobní prase od osobního auta? Já myslím, že primárně SPZtkou 🙂 Google Vám zamlží na StreetView SPZtku, ale prase zůstane v excelentní obrazové kvalitě 🙂 Resumé: Prase boduje -> prase do každé rodiny!

  15. KarelK říká:

    Z pohledu matematika či ajťáka jsou čísla jasná. Naštěstí zákon velkých čísel platí zatím jen v matematice. Nerad bych se dočkal, že o řadě věcí bude rozhodovat neinformovaná, politiky a televizí zmanipulovaná nebo na špičku nosu si nevidící většina.
    Zhrnu to :
    – majitelé psů platí poplatky, které by v ideálním případě měly pokrýt pytlíky, úklid, výběhy …, navíc obvykle parkují doma
    – neexistuje zákon ani vyhláška, že každý majitel auta má automaticky garantováno místo k parkování
    – možnost zaparkovat každé auto na kterémkoli místě, kam se dá dojet, je matematicky neřešitelná úloha, natož pak prakticky
    – výhodou osobního prasete je, že se obvykle nepřesunuje, tudíž mu stačí jeden chlívek

    Proto souhlasím s kampaní : nahraď auto prasetem, prospěješ společnosti i přírodě!

    Peníze se buď najdou v nějakém fondu nebo naši zastupitelé schválí Principy participace majitelů prasat.

    A na závěr se omlouvám jako nemajitel auta ani psa jejich majitelům 😎

  16. Tomáš Ruprecht říká:

    Pane KK, já tu nechci vyvolávat FLAMEWAR 🙂 Jen jsem tím chtěl naznačit, že auto má kdekdo a jasně že bych nesouhlasil s tím, kdyby třeba radnice postavila parkovací dům a pronajímala ho za netržní ceny… Ale nějakým způsobem je třeba ty auta někam parkovat – něříkám mít na to garáž – ale na trávě to není zrovna ideální… auto si na rozdíl od psa nedáte domů… jasně prase asi taky ne, to potřebuje ten chlívek, ale auto je pro spoustu lidí nutnost – vemte si práci – když někdo jezdí do nějaké „díry“, kam nejede MHD, tak prostě musí mít auto a neargumentujte tím, že si najde práci v místě bydliště – to je absurdní a neefektivní – třeba dobrý chirurg nebude makat v Bille, protože ju má u baráku, ale prostě bude autem dojíždět třeba do nemocnice do Slavkova například… prostě auto je v dnešní době pro plácnu 50 % lidí nutnost a to je dogma, axiom – dokud nebude teleport, tak asi těžko jakákoli jiná technologie auta vystrnadí – MHD těžko, to nikdy nebude tak flexibilní, jak auto a dnešní doba je doba flexibility, je třeba aby kvalitní lidé byli včas na správném místě 🙂

    No nic, uvidíme, jestli tu ten flamewar nakonec vznikne nebo ne, hehe 🙂

  17. KarelK říká:

    Souhlas, nemá cenu to dál hrotit.
    Spousta lidí auto skutečně ke své práci potřebuje, spousta jiných bez něj neudělá ani krok do 100 metrů vzdáleného obchodu, spousta dětí nedojde do půl kilometru vzdálené školy …
    Jak to rozlišit nevím. Jen jsem chtěl upozornit, že bychom se neměli nechat zmást a nepovažovat parkování aut
    za střed a smysl všeho.

Zanechte komentář

3 + 3 = ?